وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) رسانه های رژیم صهیونیستی : اسرائیل در فهرست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد یک روز سیاه دیگر برای نظامیان صهیونیست در غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) حملات متعدد مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: مصیبت از دست دادن آیت الله رییسی برای ما سخت بود نگرانی شدید دموکرات‌ها نسبت به چشم‌انداز پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد نشست تخصصی «بایدها و نبایدهای هشتم تیر» در مشهد برگزار شد مصر بار دیگر تعامل با تل‌آویو در گذرگاه رفح را رد کرد سردار قاآنی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار کرد سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد روحانی: جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است مخالفت پارلمان دانمارک با به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین شهادت ۷۲ آواره فلسطینی در ۴۸ ساعت گذشته (۸ خرداد ۱۴۰۳) نشست امروز شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به رفح برگزار می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند قالیباف: جهان دیگر تحمل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را ندارد حماس: جامعه جهانی تصمیم قاطعی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند
سرخط خبرها

نماینده کرمانشاه: افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش تورم باشد| تبدیل وضعیت ایثارگران در همه دستگاه‌ها اجرایی شود

  • کد خبر: ۱۳۴۴۹۳
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
نماینده کرمانشاه: افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش تورم باشد| تبدیل وضعیت ایثارگران در همه دستگاه‌ها اجرایی شود
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه‌ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود. همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه باید تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم عزیزی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اجرای صحیح و کامل سیاست‌های کلی طریق تعالی بخش خدمت و پیشرفت کشور است، کرامت مردم عزیز به ویژه جوانان در احقاق حق آن‌ها در اشتغال عزتمندانه است که یکی از طرق آن پرداخت کامل منابع تبصره‌های ۱۵ و ۱۶ می‌باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم ادامه داد: باید تسهیلات ازدواج، ودیه مسکن، اشتغال و فرزندآوری بدون هیچگونه مانعی پرداخت شود. از رئیس قوه قضائیه و رئیس و قضات دیوان برای صدور رأی هیات عمومی پس از تقدیم نامه تجدید نظرخواهی نسبت به رأی قبلی مبنی بر احقاق حق منطقه جنگی برای شاغلان و بازنشستگان از قضات عادل و حق طلب تشکر می‌کنم، ضرورت تسری این رأی به سایر شهر‌ها و استان‌های مشمول را خواستارم.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید به نحو کامل در همه دستگاه‌ها از جمله مخابرات و معلمان غیرانتفاعی نیز اجرا شود. همه کارکنان شرکتی با عناوین مشابه باید تبدیل وضعیت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از حل مشکل معلمان مهرآفرین ادامه داد: باید مشکل سایرین از جمله نهضتی ها، پیش دبستانی ها، خدماتی‌ها در راستای تبدیل وضعیت به معلمی برطرف شود.

عزیزی تصریح کرد: از اقدام قانونی استمرار رسیدگی به پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب و شرکت زمزم و قوطی سازی در کرمانشاه تشکر می‌کنم. همچنین خواستار حل مشکل رانندگان و واردکنندگان کامیون که منبع اشتغال آن‌ها است را خواستارم.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکل انتخابات مربوط به اتاق اصناف گفت: از افزایش ۳۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی علاوه بر ۲۰ درصدی که در ابتدای سال صورت گرفته بود، تشکر می‌کنم و خواستار کمک بیشتر به این عزیزان هستم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: افزایش حقوق شاغلان، بازنشستگان، ایثارگران، والدین شهدا، جانبازان، رزمندگان متناسب با افزایش میزان تورم ضرورت دارد. از حمایت مجلس برای احقاق حقوق اعضای هیات علمی و قضات تشکر می‌کنم، باید قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مجلس در کنار مردم و خدمتگذار مردم است، به مردم با عمل به سیاست‌های کلی برنامه‌های توسعه‌ای و بودجه‌های سنواتی بشارت آینده‌ای روشن را می‌دهم. ایران و ایرانی با بندگی خدا و تمسک به اسلام و قرآن و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در اوج سرافرازی قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->